آ

  • آصف، هاجر فاصله‌گذاری اجتماعی از واقعیت تا خیال [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 5-8]

ا

  • ادبی فیروزجاه، حسین بازی های رایانه ای: ابزاری برای یادگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 41-54]
  • افروغ، افسانه تاثیر رژیم مصرف رسانه ای بر انسجام خانواده [دوره 8، شماره 50، 1399، صفحه 29-40]
  • البرزی، هادی بررسی پوشش خبری مقوله امیدآفرینی در برنامه تلویزیونی از سراسر ایران شبکه خبر [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 35-46]
  • البرزی، هادی بررسی پوشش خبری مقوله امیدآفرینی در برنامه تلویزیونی از سراسر ایران _ شبکه خبر [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 7-18]

ب

  • بابایی، علی‌محمد بررسی پوشش خبری مقوله امیدآفرینی در برنامه تلویزیونی از سراسر ایران شبکه خبر [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 35-46]
  • بابایی، علی محمد بررسی پوشش خبری مقوله امیدآفرینی در برنامه تلویزیونی از سراسر ایران _ شبکه خبر [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 7-18]
  • بهزادنسب، محمدامین «شما رسانه‌اید؛ تماشاکردن به‌مثابه بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی» [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 73-92]

ت

  • تاجیک، محمدعلی تعریف رسانه سنتی؛ افراط و تفریط [دوره 8، شماره 52، 1399، صفحه 29-40]
  • تقوی رمضانی، فاطمه بازنمایی اعتراض های دی ماه «1396» ایران در رسانه بی بی سی فارسی [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 9-34]
  • تقوی رمضانی، فاطمه چالش ها و مسائل مدیریتی رسانه های مکتوب با تاکید بر مطبوعات [دوره 8، شماره 52، 1399، صفحه 51-72]

ج

  • جهانشاهی، امید مدیریت رسانه در عصر داده و دیجیتالیسم [دوره 8، شماره 50، 1399، صفحه 6-8]

ح

  • حاجی‌احمدی، زهرا جایگاه ظرفیت‌های تعزیه عاشورایی در برنامه‌سازی رادیو [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 9-16]
  • حاجی احمدی، زهرا جایگاه ظرفیت های تعزیه عاشورایی در برنامه سازی رادیو [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 28-36]
  • حاجی علی‌محمدی، زینت سنجش ابعاد سبک زندگی در سینمای دهه چهارم انقلاب اسلامی: تحلیل محتوای 30 فیلم اجتماعی پرتماشاگر سینمای ایران (1388 - 1397) [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 7-42]
  • حسنی‌دخت، سودابه از تلویزیون سنتی به تلویزیون اجتماعی [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 17-26]
  • حسنی دخت، سودابه از تلویزیون سنتی به تلویزیون اجتماعی [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 19-27]
  • حسنی دخت، سودابه تاثیر سواد رسانه ای در تشخیص اخبار جعلی [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 45-55]
  • حسینی دانا، حمیدرضا رویکرد سیستمی مدیریت رسانه:واقعیت ها و بایسته ها [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 45-60]

د

  • درویشی، امید بررسی چگونگی بازنمایی سبک زندگی اقتصادی خانواده در رسانه (تلویزیون) [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 55-68]

ر

  • رشیدی، احتشام از تلویزیون سنتی به تلویزیون اجتماعی [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 17-26]
  • رشیدی، احتشام از تلویزیون سنتی به تلویزیون اجتماعی [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 19-27]
  • رضوی، سیدعلی‌محمد بررسی چگونگی بازنمایی سبک زندگی اقتصادی خانواده در رسانه (تلویزیون) [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 55-68]

س

  • سلگی، محمد بررسی نقش تلگرام در ایران، اثرات فیلتر آن در جامعه و راهکارهای موجود [دوره 8، شماره 52، 1399، صفحه 7-28]

ش

  • شهبازی پور، محمدمجید «شما رسانه‌اید؛ تماشاکردن به‌مثابه بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی» [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 73-92]
  • شیخ‌الاسلامی، نادر مدل عوامل موثر بر پیاده سازی موفق شبکه های اجتماعی سازمانی به منظور بهبود ساختار مدیریت دانش سازمانی در سازمان های اپراتور های کشور با روش تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 73-101]
  • شیربیگی، محمد رویکرد سیستمی مدیریت رسانه:واقعیت ها و بایسته ها [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 45-60]

ص

ع

ف

  • فضلعلی، رضا هوش معنوی و ارتباطات [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 69-88]
  • فهیمی‌فر، سپیده شناسایی عناصر مؤثر بر قیمت‌گذاری کتاب‌های الکترونیکی: بررسی متون [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 9-26]

ق

  • قاسم‌پور، محدثه تحلیل راهبردهای برجسته سازی تبلیغ کالا و خدمات در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 8، شماره 50، 1399، صفحه 77-89]
  • قاسم‌پور، محدثه بازنمایی زبان معیار (روزمره) در رسانه های مدرن [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 89-91]
  • قربانی، وحید مدل عوامل موثر بر پیاده سازی موفق شبکه های اجتماعی سازمانی به منظور بهبود ساختار مدیریت دانش سازمانی در سازمان های اپراتور های کشور با روش تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 73-101]

م

  • مازندرانی، حبیب‌الله ارائه الگویی جهت ارتقای تولیدات سینمایی دفاع مقدس [دوره 8، شماره 50، 1399، صفحه 9-28]
  • مانی‌فر، محمدرضا «غیرسازی» در خبرگزاری‌های داخلی [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 47-72]
  • مانی‌فر، محمدرضا صدا و سیما در اندیشه مقام رهبری: تحلیل گفتمان مربوط به سخنان رهبر انقلاب [دوره 8، شماره 50، 1399، صفحه 41-76]
  • مانی‌فر، محمدرضا تحلیل محتوای مطالب برنامه صبحگاهی «جوان ایرانی سلام» رادیو جوان [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 7-40]
  • مانی‌فر، محمدرضا سنجش ابعاد سبک زندگی در سینمای دهه چهارم انقلاب اسلامی: تحلیل محتوای 30 فیلم اجتماعی پرتماشاگر سینمای ایران (1388 - 1397) [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 7-42]
  • مانی فر، محمدرضا دولت، صدا و سیما و حریم حرفه برنامه سازی [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 61-91]
  • محمدحسینی، ابراهیم از حکمرانی بر پلتفرم تا حکمرانی پلتفرم؛ تحلیلی بر جنگ توئیتر و ترامپ [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 27-34]
  • محمدحسینی، ابراهیم از حکمرانی بر پلتفرم تا حکمرانی پلتفرم؛ تحلیلی بر جنگ توئیتر و ترامپ [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 37-44]
  • محمدی سیجانی، فاطمه بررسی مقایسه ای از خبر در تلویزیون و فضای مجازی [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 61-72]
  • مصطفایی، فردین تاثیر رسانه های جمعی بر هویت ملی (موردی: رادیو و تلویزیون) [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 43-60]

ن

  • نجف زاده، محمود بررسی نگرش مخاطبین نسبت به برنامه نود و سنجش میزان رضایت آنها [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 35-44]
  • نعناکار، محمدجعفر حقوق رسانه [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 6-6]
  • نقدی‌نژاد، اطهره شناسایی عناصر مؤثر بر قیمت‌گذاری کتاب‌های الکترونیکی: بررسی متون [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 9-26]
  • نیک‌پور، مهدی بررسی مقایسه ای از خبر در تلویزیون و فضای مجازی [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 61-72]
  • نیک‌ملکی، محمد بررسی پوشش خبری مقوله امیدآفرینی در برنامه تلویزیونی از سراسر ایران شبکه خبر [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 35-46]
  • نیک ملکی، محمد بررسی پوشش خبری مقوله امیدآفرینی در برنامه تلویزیونی از سراسر ایران _ شبکه خبر [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 7-18]

ی

  • یمینی فیرو، مسعود درآمدی بر نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 52، 1399، صفحه 41-50]
  • یمینی فیروز، مینا بازی های رایانه ای: ابزاری برای یادگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 41-54]
  • یمینی فیروز، مینا درآمدی بر نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 52، 1399، صفحه 41-50]